Re: Hodně malé digitálně řízené LEDky?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Květen 26 17:53:23 CEST 2023

A existuje to vůbec?
Není pouzdro 0603 už trochu malé na 4 nohy, 3+1 chipy a optický dóm?

Já všude viděl vždy jen něco jako WS2811/12/13. A to se snad dělá
dokonce jen jako 5050.
To už by byl docela chlapský bargraf.

Ale dát na nějaký stroj velký bargraf je docela dobrý nápad.
Zatím jsem tyhle WS28xx použil v průmyslu jenom jako barevný maják a
různé navigační funkce.
Bargraf, který bude ukazovat třeba procento plnění plánu nebo rychlost
výroby by byl hezký.

PL