Ako zacat s Smart Home?

Milan Horák milan na nosoftware.cz
Pátek Květen 26 13:02:18 CEST 2023

Dobrý den,

mám Home Assistant na Raspberry Pi 4B a mám zatím jen Tuya Smart
zařízení (3 x RGB LED, 1 x měřící zásuvku, 1 x prodlužovák [pes]) a
chodí to dobře.

Jen pozor - pro přidání Tuya zařízení do HA se musíte zaregistrovat na
IoT Developer portalu Tuya a běží to přes Tuya cloud, takže offline
(lokálně) to bohužel nechodí.

Mám koupený i ZigBee Smart Gateway USB Dongle, ale zatím mám všechna
zařízení WiFi, takže jsem jej ještě nevyskoušel.

Pokud by vás zajímalo cokoli dalšího, jsem k dispozici.

Milan