STM32, SPI daisy chain

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Květen 24 18:34:03 CEST 2023

Asi jsem natvrdlý, ale jak to bude umožňovat obousměrnou komunikaci?
Do vstupu dat jednoho slave přece vede výstup toho předchozího. Takže
Vaší metodou master nemůže poslat co chce kam chce.

Ano, u mě každý může používat různě dlouhá data, aniž o tom ostatní ví.
Tedy samozřejmě to musí vědět master, protože ten mu ta data připravuje
a posílá.
Princip je jednoduchý a používá se ledaskde (Token Ring, ARCnet, LEDky
WS2812 atd.). První slave dostane "peška" (token) a komunikuje po SPI
tak dlouho, jak potřebuje.
Až si vyřídí svoje, tak pošle peška dál.

PL