MECH: ako rozobrat horne dvere na pracke

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Květen 24 17:45:04 CEST 2023

Na nasej pracke ten plech dvierok zacal hrdzaviet, tak som ho dal prec a
nicomu to nevadi. Tiez tie dva pruzne droty, co mali dvierka pomoct
otvorit. Pracka je elektrolux. Plech mal presne vzadu otvory na packy.
Tie treba vycvaknut. Su sice silne, ale maju priestor na pruzenie.

Ano, potom je dobry pristup k pruzine zamku.

miro