MECH: ako rozobrat horne dvere na pracke

iko iko.ikoon na gmail.com
Středa Květen 24 17:28:12 CEST 2023

zdravim

ma niekto skusenost, ako sa daju rozobrat dvierka na zhora plnenej
pracke? Je to Fagor, ale to je pravdepodobne take iste ako na inych. Ide
o problem so zamykacim hacikom, asi tam prdla pruzinka a volne lieta a
pracka nespusti vodu. Provizorne som to opravil gumickou z trenok a
lepiacou paskou (potrebuje surne oprat). Dvierka som dal dole a zo zadu
(tam kde bezne nie je vidiet kym sa nedaju dole) sa mi zda, ze su tam
packy (kratke a a tvrde c), ale nejdu stlacit srobovakom a nechcem tam
nieco skonit (nie je moja). Potrebujem tie dvierka rozlupnut a opravit
hacik.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.