Re: [OT] Zkušenost s 3D tiskárnou

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pondělí Květen 22 01:17:02 CEST 2023

Za mně jedině Fla**shforge Gui**der v ceně toho průši budete mít i
průmyslovou verzi 2s i s kamerou. Buď přímo na jejich webu, nebo z ali,
co vyjde levněji, všechno sklad v EU.

Otočte to sklo nálepkou dolů a normálně tisk na lepidlo. U 2s otáčet nic
nemusíte, jen tam nenalepíte co tam dodali navíc. Slicer je nezvyklý,
ale je to nějaký komerční slicer, docela dobrý. Profily je potřeba si
upravit, je to udělané pro umělce a ne pro technické věci.

Tu díru ve dveřích na ruku si taky zadělejte. Ikdyž je zadeklovaná, nemá
udržovanou teplotu, takže průvan jí vadí, ikdyž ne tolik jako nezadeklované.

Ale je to kráva veliká, no.