Re: [OT] Zkušenost s 3D tiskárnou

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Sobota Květen 20 09:53:06 CEST 2023

Hezký den

Přiznám se, že nevím co vybrali, ale zaslechl jsem něco o tom, že to
snad pojede trvale a podle toho vybírali. Když potom hledali skladem tak
našli akorát tuto, proto jsem si řekl že by možná někdo odsud mohl mít
zkušenosti nebo mohl vědět.

Milan.