Re: mech: druhy šroubů

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Neděle Květen 21 20:14:30 CEST 2023

Len jedna vyryvacna otazka: Ste si isty, ze vsetky tie skrutky na kolobezke
su s metrickym zavitom?

Pre ostatnych - najdite si v tabulkach a porovnajte UNF10/32 a M5.
Nie su zamenitelne.
UNF 10/32 do M5 diery zaskrutkovat ide, pevnost spoja voci M5/M5 nema

M5 skrutka do diery UNF10/32 zaskrutkovat ide (tazsie), po 1-2 mesiacoch
vyskrutkovat neide. (Cca 50% skrutiek sa utrhne)

99% chlapov tie skrutky na stole od seba nerozozna...

Dodo

Dňa ne 21. 5. 2023, 19:28 Pavel Hudeček <edizon na seznam.cz> napísal(a):