Re: HDMI extendér - výpadky spojenia

Martin Hanek martin na hanek.net
Neděle Květen 21 18:54:57 CEST 2023

Omlouvám se, že Vám neporadím, ale s dovolením se zeptám. Zrovna tahám
kabely v obýváku k předpokládanému projektoru u stropu.
Co tam nejlépe natáhnout? Mám tam 2xUTP5e + koaxiál 75ohm pro TV přes
anténu + 230V. Nějaký zdroj signálu bude vepředu pod plátnem, takže by
to asi chtělo HDMI, ale ten husím krkem neprotáhnu.
Je tedy lepší UTP6 pro nějaký HDMI extendér?

Martin Hanek