NVR hikvision DS-7608NI-K2 , zacal pravidelne 1x minutu 5x pipat bzucak ?

ok1uga na volny.cz ok1uga na volny.cz
Neděle Květen 21 16:39:03 CEST 2023

Minulý týden jsem v práci řešil stejný problém. Dal jsem nový disk, v menu jsem našel vlastnosti HD, dal jsem inicializovat a po pár vteřinách vše fungovalo jako dřív. Konfigurace zřejmě není uložena na HD.

    Martin

> Od: "ajtservis" <info na ajtservis.cz>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 21.05.2023 15:55
> Předmět: Re: NVR hikvision DS-7608NI-K2 , zacal pravidelne 1x minutu 5x pipat bzucak ?

tak v alarmech se zacalo co 30min objevovat "hdd error". nahravani
 normalne chodi.
 chtel jsem ta mdat okamzite jinej hdd, ale zase nevim, jak tu vymenu
 udelat bez ztraty kompletniho nastaveni. nove to nastavovat, to ted
 urcite nechci. navod mam jen en. a treba polozku "file - system - tool"
 kde by melo byt "Import/Export Configuration File" nemuzu najit ?
 ono vubec to ovladani v tom linuxu je hodne divny, ikdyz klikaci.
 nejde pripojit druhej hdd co by nakonec byl ten novej, porucit systemu
 migrovat a pak ten starej hdd zahodit ?
 nahravky vem cert. u nas je to jen ke sledovani, jestli za barak prijela
 dopravka atd. nic co uplne tyka bezpecnosti, spis pohodli.
 t.

 AJT SERVIS s.r.o.

 Oparno 65
 Velemín