NVR hikvision DS-7608NI-K2 , zacal pravidelne 1x minutu 5x pipat bzucak ?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Květen 21 16:16:26 CEST 2023

On Sun, 21 May 2023, ajtservis wrote:

> chtel jsem ta mdat okamzite jinej hdd, ale zase nevim, jak tu vymenu udelat
> bez ztraty kompletniho nastaveni. nove to nastavovat, to ted urcite nechci.
> navod mam jen en. a treba polozku "file - system - tool" kde by melo byt
> "Import/Export Configuration File" nemuzu najit ?

Kdyz dam do google "hikvision hdd clone" vypadne na mne navod

   How-to-Use-the-HDD-Clone-function-with-eSATA-HDD

kde je popsana funkce ktere by mela umet preklonovat .