Re: HDMI extendér - výpadky spojenia

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Květen 21 14:41:33 CEST 2023

Dobré, že teď už víte, že po napájení to neleze.
Takže to jde buď luftem nebo po PE. Pokud ty krabičky nejsou galvanicky
oddělené.
Teď by se nabízelo zkusit ten (nebo jiný) kabel táhnout trochu jinak.
Jen ho provizorně třeba hodit na zem.

Co tak zkusit nějaký oblíbený zdroj rušení trafopáječku, jestli máte?
Cvakat vedle toho kabelu.

Pokud by to tím vypadávalo, tak pak prosím zkuste cvakat i vedle těch
přípojných HDMI kabelů, nejen vedle toho UTP.
Tím si trochu hřeju svojí polívku. Když to tak píšete, tak jsem si totiž
uvědomil, že mi se něco podobného velmi zřídka taky stává.
Ale bez extenderu, jen spojením PC s monitorem (Philips Brilliance 271P).
Občas (tak cca jednou týdně) mi na chvíli zčerná obrazovka, po pár
sekundách zase najede.
Děje se to ale tak málo, že jsem to neřešil a připisoval to Windowsům
nebo tomu, že monitor na chvíli omylem přepne jiný vstup.
Když tak ale díky Vašemu mailu nad tím přemýšlím, tak si uvědomuji, že
dřív, když jsem jel před DVI, se mi to asi nestávalo.
I když by to mělo být prakticky to samé, jen s jiným konektorem.
U mě to cvakáním trafopáječkou nevypadne. Nepřišel jsem na to, s čím to
souvisí.

Díky.
PL