Kviz na piatok

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Pátek Květen 19 17:16:08 CEST 2023

Ano, pred mesiacom som z Mouseru objednaval RF detektory, 160 kusov.
Vybral som balenie tuba a naivne som si myslel, ze to bude v poriadku
pre osadzovnu. Doslo to v 6 zatavenych sackoch, v kazdom bola jedna az
styri kusy tuby, v kazdej iny pocet kusov. Od troch po 25.
Teraz budem muset odniest do Amsetu velmi velku velku cokoladu.
Mouser ma urcite tiez vela ISO.