Kviz na piatok

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Květen 19 16:21:33 CEST 2023

To je normalne (v zmysle ze je to bezne, nie ze je to zmysluplne). Od
predajcov suciastok nam chodia tie suciastky zabalene tym najabsurdnejsim
sposobom; a ani po 15+ rokoch sme este nevideli vsetko, vzdy sa najde
nieco nove.

Napriklad 100ks SO-16 suciastok vysypane z pasky/tuby a nasackovane po 5ks
v zatavenych sackoch.

Kolega pri jednej takejto prilezitosti polozil basnicku otazku, ze ako je
toto mozne, ked ti predajcovia vsetci maju ISO.

Som mu musel vysvetlit, ze ISO znamena, ze postupujes podla dokumentovaneho
procesu, nic menej, nic viac. Ak v ISO dokumentacii maju napisane, ze
mozes suciastky vysypat na zem a potom ich pozametat do sacku, tak to tak
pokojne urobia a je to podla ISO.

wek