RE: Meranie spotreby zariadení s malou spotrebou ?

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Květen 17 14:22:14 CEST 2023

Je konstrukcne ovela jednoduchsie prepinat napatovy rozsah pre meranie vystupu trafa
ako menit hodnotu bocnika kde by to vyzadovalo silove kontakty. Navyse osetrit vystup trafa pred pretazenim
je tiez jednoduchsie . Ak pustim do odporoveho bocnika zmeneneho na meranie 10A 100A tak proste zhori.

J.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of jurp
Sent: Wednesday, May 17, 2023 2:08 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Meranie spotreby zariadení s malou spotrebou ?

S vysokou pravdepodobnosti zmeri.
Mam ve svem AC zdroji jeho starsi verzi bez CosPhi a s jinym rozlozenim dispalye a meri kupodivu i pod 10mA. Jen to nezobrazi na proudu, tam je nejmensi zobrazovana hodnota 10mA, ale ve W se to projevi.
Orientacne kontrolovano DMM a vcelku to sedelo.
10-20-30-40-50mA ukazoval naprosto identicky s chybou -1.5mA.
U nesinusovych proudu ta chyba byla kolem ~2mA, ale tam je otazkou kdo vic keca, jestli cinan, nebo Fluk s prehistorickymi algoritmy na TRMS.
Je az neuveritelne, ze to opravdu meri 0.01A-100A.
JURP

--
Tento e-mail byl antivirovým softwarem Avast zkontrolován na viry.