Re: Meranie spotreby zariadení s malou spotrebou ?

jurp jurp na volny.cz
Středa Květen 17 14:08:20 CEST 2023

S vysokou pravdepodobnosti zmeri.
Mam ve svem AC zdroji jeho starsi verzi bez CosPhi a s jinym rozlozenim dispalye
a meri kupodivu i pod 10mA. Jen to nezobrazi na proudu, tam je nejmensi
zobrazovana hodnota 10mA, ale ve W se to projevi.
Orientacne kontrolovano DMM a vcelku to sedelo.
10-20-30-40-50mA ukazoval naprosto identicky s chybou -1.5mA.
U nesinusovych proudu ta chyba byla kolem ~2mA, ale tam je otazkou kdo vic keca,
jestli cinan, nebo Fluk s prehistorickymi algoritmy na TRMS.
Je az neuveritelne, ze to opravdu meri 0.01A-100A.
JURP

--
Tento e-mail byl antivirovým softwarem Avast zkontrolován na viry.