Re: Meranie spotreby zariadení s malou spotrebou ?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Květen 16 16:57:22 CEST 2023

Já bych tedy tipoval, že u těch malých výkonů a elektroměru nebude
fungovat prostý součet.

Tedy že při změření 10 ks malých spotřebičů vyjde jinak celková spotřeba
a jinak součet jednotlivě změřených. Např. jeden bude mít 3 W, ostatní 0
a dohromady 8.

PH