Re: Jak poslat krátkou zprávu z PC na mobil?

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Květen 15 10:20:02 CEST 2023

Dobrý den,

Funguje to spolehlivě. A i když píšou, že dobitý kredit za rok propadne,
tak to není pravda. Dobil jsem to kdysi 500Kč, a stále to zprávy posílá
bez problému.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip