Re: Jak poslat krátkou zprávu z PC na mobil?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Květen 13 15:01:15 CEST 2023

Ano, díky.
To je klasická SMS brána, jakou jsem si představoval, že by ten zákazník
měl od operátora.
A jakou kdysi dávno všichni 3 naši operátoři nabízeli dokonce zdarma.
(jó, staré dobré časy)
Ale tvrdil mi, že to jejich operátor neposkytuje.
Tady to někdo pojal univerzálně a komerčně.
Navrhnu jim to.
Možná v kombinaci. Míň důležité zprávy nějakým jiným (pomalejším)
kanálem, průsery tím pomalým kanálem i touto SMS bránou.

Díky.
PL