Re: Jak synchronizovat 3 - 4 elektro navijáky?

jurp jurp na volny.cz
Středa Květen 10 06:58:04 CEST 2023

Jen poznamka ke zvedaku.
Ty co jsem videl, mely na konci sroubu "encoder" (zubate kolecko+indukcak)
a elektronika merila pocet pulzu na obou stranach. Pokud se pocet rozjel,
zastavil se pohyb, zahlasilo to chybu a muselo se rucne sjet dolu na spodni
koncaky a az po srovnani polohy to zase mohlo jet nahoru.

JURP

--
Tento e-mail byl antivirovým softwarem Avast zkontrolován na viry.