OT tlak vody

Vladimír newlad na centrum.cz
Úterý Květen 9 21:50:40 CEST 2023

Myslím, že tam zpětná klapka být musí,  Pokud bude čerpadlo trošku
výkonnější, tak bude na sání pravděpodobně podtlak a část vody z výstupu
čerpadla se bude vracet zpět na sání.
Spíš by za čerpadlem měla být expanzní nádoba, bez ní to může cyklovat.
Vypínání posilovacího čerpadla by pak bylo lepší presostatem, protože
ten spínač průtoku by čerpadlo vypnul až při úplném zastavení a čerpadlu
nemusí dělat dobře, když tlačí do zdi. Nebo to vypínat při snížení
frekvence impulzů.
VN