OT tlak vody

Lubor Otta butan na centrum.cz
Úterý Květen 9 21:16:04 CEST 2023

Za mně je ta záklopka zbytečná. Pro ten "malý průtok", třeba umytí rukou, je to vypnuté čerpadlo dostatečně průchozí, a budete to mít ještě jednodušší.
Lubor

> Od: "Fanda Kopriva" <info na elektronikavyvoj.cz>
> Komu: "hwkonference" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 09.05.2023 19:26
> Předmět: OT tlak vody

dobry den

 mam privod vody z vyrovnavaci mezistudny s prepadem asi 100 m od domu a
 asi 10m vyse.

  -takze mam konstantni tlak ve sklepe 0.75 atm.Taham to az do patra asi 5m.

 Voda tece malo ,ale na bezny provoz to staci.Otrava je napousteni vany a
 zalevani.

 Mam predstavu ,ze bych dal do cesty zpetnou zaklopku a okolo ni jako
 bypass obehovy cerpadlo a za ne

 prutokomer.Kdyz by tekla voda dele nez treba minutu, tak by se zaplo
 cerpado a bezelo by dokud se prutokomer

 toci.Zkousel jsem to konzultovat s prodejci i vyrobci cerpadel ,ale nic.

 Muzete mi rict Vas nazor, nez se do toho pustim a zacnu experimentovat?

 Asi by stejnou sluzbu udelala vodarna ,aleza cenu nizsi spolehlivosti -
 mam ve sklepe dost vlhko.

 Diky za nazor

 Fanda