Bezdratovy vypinac svetel

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Květen 8 22:04:32 CEST 2023

Zdravim,

rozsypava se mi doma bezdratovy vypinac svetel a koukam po vhodne nahrade
(nahrada dratem nepripada v uvahu). Original je veeelmi letity Jablotron (v
aktivnim provozu asi patnact let), uz si zaslouzi vymenit, ale na trhu je
toho nejak vic nez dost a ja vaham a vaham. Vyhybam se bastleni, protoze i
kdyz bych to urcite dokazal udelat, bylo by to nejdriv na vanoce...

Pozadavek je:

Prijimac, ovladajici dva nezavisle okruhy svetel, provedeni v podstate
libovolne, mam tam velkou instalacni krabici, tak neco, co se do ni vejde,
tam to asi neni kriticke.

Vysilac - jeden dvoutlacitkovy do klasicke montazni krabice, druhy
dvoutlacitkova klicenka, oboji bezdratova montaz, oboje napajeni z baterie.

No a ted babo rad - daji se najit ruzne zpotvoreniny na 433 Mhz, 868 Mhz,
neco, co chodi kolem WiFi, neco, co se da integrovat do (aktualne u mne
neexistujiciho) systemu HASS pres Wifi, Zigbee a tak dale.

Na urovni toho puvodniho ovladace mi pripada treba tohle -
http://www.mmelectro.cz/obchod/_30036.htm, ale systemu na 433 uz nejak
neverim.

Da se asi najit nahrada v podstate jedna k jedne -
https://mojeelektro.cz/bezdratove-vypinace-s-prijimacem/28467-bezdratovy-vypinac-s-2-kanalovym-prijimacem-zamel-rzb-04.html,
da se koupit i v TME o kousek levneji, ale trochu (dost) mne na tom odrazuje
ten polsky vyrobce :) Cena rozumna, kdyz se vejdu do trojky, byl bych
spokojeny.

Jen trochu vaham, jestli je to idealni - jestli fakt nejit nejakou lehounce
modernejsi cestou s pripadnou integraci do nejake site, moznosti ovladani
telefonem a tak dal, tu a tam by to bylo prijemne.

Mate nekdo neco vyzkouseneho?

Diky za kazdy tip.

Pavel Kutina