OT - Bosch mycka

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Květen 6 14:26:46 CEST 2023

Mám to hodně podobně.
Když se nám podělala myčka (závada elektroniky), tak jsem ji prostě
odstavil a opravil to v klidu až když jsem na to měl čas, chuť a náladu.
Takže jsem to mohl brát jako koníčka, ne jako opruz.
Mytí nádobí je snad jediná domácí práce, která mi nejen nevadí, ale
skoro bych řekl, že mě i baví.

Co mi přišlo zvláštní, že Petr píše, že otočí 2 myčky denně. Kolik na to
musí být lidí?
My jsme byli doma 3 (teď už jenom 2) a měli jsme problém naplnit myčku
aspoň 2x týdně.
Teď ve 2 lidech by to nebylo snad ani jednou týdně, tak ji často
pouštíme jen když přijde nějaká návštěva a je toho víc najednou.

Je škoda, že to Petr aspoň nerozebral a případně nenafotil. Jen ze
studijních důvodů, co tomu nakonec bylo.
Nakonec v nekonečné garáži na to má nekonečně místa.
A jak říká teorie, tak nekonečný prostor mínus prostor pro myčku je opět
nekonečný prostor.

PL