OT - Bosch mycka

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Květen 6 12:03:17 CEST 2023

ja Petra chapu. jak jsem tady opravoval bosch mycku v zime, tak zatim
ceka, az pujde rozebrat a testovat venku pod pristreskem. primo doma je
to naprd. nastesti uz nemyjeme moc casto a me funkce hlavniho umyvace
nadobi nevadi, i proto, ze ted uz delam jen z domova :-)  alespon je
porad vsechno nadobi k dispozici a ne nekde zapmenute v mycce. spotreba
vody a elektriky je urcite vetsi, o tom zadna.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín