OT - Bosch mycka

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Sobota Květen 6 00:33:38 CEST 2023

Já jsem nakonec opravu vzdal a koupili jsme včera novou myčku. Zítra ji přivezou. Zase Bosch. Tedy takhle, nejdříve jsem ji opravit chtěl a moc děkuji vám všem, kteří jste mi poradili. Jen potom, když tedy vyšlo najevo, že musím odmontovat celé dveře a položit ji na záda a sundat spodek, tak jsem ztratil chuť. Ne že bych ji nedokázal rozmontovat nebo dát zase dohromady. Ale už jsem se viděl, jak ji tu budu ve stísněných podmínkách v kuchyni obracet, pak budu hledat tu závadu, a docela blbě zkoušet na těch zádech a ještě bez dveří. Už jsem se viděl, jak si tu s tím celý den hraju, když ji budu muset několikrát odstrojit a zase nastrojit. Pak čekat na nový díl a zase znovu. Tedy mě přešel humor a řekl si, že si novou myčku zasloužíme, že mi to za tu práci fakt nestojí. Tahle je 7 let stará, myje 2x denně, docela si zamakala. Tedy myje krásně, ta závada je zřejmě opravdu triviální v tom rozvodu vody, i když brzy se může objevit další problém.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Ladislav Vaiz
Sent: Friday, May 5, 2023 9:57 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: OT - Bosch mycka

Dovoluji si přidat recenzi na obchod. Včera v 12:20 jsem objednal, dnes v 9:27 PPL doručilo. Za mě super, díky, Petře, za odkaz.
L.

P.S. Když jsem si nedávno prohlížel myčky, překvapilo mě, že uvnitř vypadají stejně jako naše 13 let stará. Pak jsem viděl seznam kompatibilních myček pro
https://www.opravelektro.cz/mycky_c320168337081842/pojezd-horniho-kose-mycky-bosch-siemens-sada-l-p_p56805
. Ale proč měnit osvědčené, že.