OT - Bosch mycka

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Pátek Květen 5 09:57:10 CEST 2023

Dovoluji si přidat recenzi na obchod. Včera v 12:20 jsem objednal, dnes
v 9:27 PPL doručilo. Za mě super, díky, Petře, za odkaz.
L.

P.S. Když jsem si nedávno prohlížel myčky, překvapilo mě, že uvnitř
vypadají stejně jako naše 13 let stará. Pak jsem viděl seznam
kompatibilních myček pro
https://www.opravelektro.cz/mycky_c320168337081842/pojezd-horniho-kose-mycky-bosch-siemens-sada-l-p_p56805
. Ale proč měnit osvědčené, že.