RE: OT FVE na střeše SVJ?

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Úterý Květen 2 13:57:53 CEST 2023

Mam kamarády mezi tlustoproudaři a jedním z hlavních problémů jsou distribuční trafa. Jsou nějak spočítané. Dost se jich mění, ale je to dlouhodobá záležitost a drahá. Plus to cvičení se sítí není ideální – už teď když bydlíte na konci se FVE mate napětí spíše vyšší než nižší 😊

Dle toho jak je dnes nastaven energetický zákon mate jako distributor povinnost odebrat co vám FVE dodá což prostě těma drátama neprorvete. Když je tam toho moc a všichni vyrábí teď. Jestli jste si všiml po republice doslova roste jedno VN vedení za druhým a furt je to málo ☹

Zlaté jádro. A to nebudu ani řešit jake p…y se chtějí po ČEPSu

J.V.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Josef Šíp
Sent: úterý 2. května 2023 13:46
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: OT FVE na střeše SVJ?

Není tu někdo kdo rozumi energetice?

Zajimal by me duvod, proc je nutne omezovat pocet (vykon) FVE napr v ulici.

Chapu, ze kdyz bude kazdy vyrabet a nebude zadna spotreba stoupne napeti.

Ale menice by meli mit omezeni vykonu dle napeti a frekvence.

Tzn. by to nemel byt teoreticky problem, zasviti, stoupne napeti, omezi se vykon FVE.

Na co jsem zapomel? Rychlost regulace? Stabilita ?

Diky J.S.