RE: OT FVE na střeše SVJ?

Josef Šíp sip na raab.cz
Úterý Květen 2 13:45:49 CEST 2023

Není tu někdo kdo rozumi energetice?
Zajimal by me duvod, proc je nutne omezovat pocet (vykon) FVE napr v ulici.
Chapu, ze kdyz bude kazdy vyrabet a nebude zadna spotreba stoupne napeti.
Ale menice by meli mit omezeni vykonu dle napeti a frekvence.
Tzn. by to nemel byt teoreticky problem, zasviti, stoupne napeti, omezi se vykon FVE.

Na co jsem zapomel? Rychlost regulace? Stabilita ?

Diky J.S.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Martin Záruba
Sent: Tuesday, May 2, 2023 1:23 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT FVE na střeše SVJ?

Souhlas. Stále si myslím, že nejlepší řešení by bylo: nulový přetok (mimo technologického, který nemůže narušit síť a nic za něj nedostanu) = nulová buzerace. Baterky, velké tak, aby stačily pojmout to, co za den vyrobím a za 24 hodin dokážu spotřebovat zase nejsou tak drahé, z vlastní zkušenosti mi vyplývá, že do 100 000 Kč za baterku se musím vejít.

Martin Záruba