SOC LiFePO4

Martin Záruba swz na volny.cz
Pondělí Květen 1 09:32:06 CEST 2023

No skoro jste se trefil. Momentálně z toho beru max 92A, víc si střídače
nevezmou, což je při 204Ah 0,45C a protože je sotva 40% kolektorů
namonotvaných, tak nabíjím max 42A, t.j 0,2C. Asi i míň, protože něco je
stálý odběr domu. Předpokládám, že až budou všechny, dostanu se na
nabíjecí proud 100A, takže max 0,49C.

Rád bych něco předělal na stejnosměrné napájení, aby přes střídače šlo
co nejmíň. Baterka má 18 článků, takže řekněme 55,8 až 61,2 V. jediné co
tam mám je malý step-down pro notebook, což určitě bylo rozumné, původní
zdroj docela hřál a ten step-down je skoro studený a ještě nezatěžuje
střídač.

Předpokládám, že pro PC je asi 60V stejnosměrných málo.

Napětí jsem snížil, ale asi mě i při všech panelech ta baterie přežije.

Martin Záruba