SOC LiFePO4

Pondělí Květen 1 09:09:48 CEST 2023

Zrovna resim upgrade BMS k solarum a jsem z tech ruznych charakteristik
trosku jelen. 16S nabijim aktualne na 54V, to se da jeste v rezimu CV
dobre ohlidat, proste si to vezme kolik chce. Zda se, ze je to trosku
moc? Kdyz hodne a dlouho sviti slunicko, klesne proud az k mensim
jednotkam A (i 2A, clanky 50Ah) Nebylo by tady nejlepsi pro co
nejrychlejsi nabiti ale jen do mensi urovne udelat treba 3 rezimy? Napr.
CC 20A do 54.5V (to mam ted na menici), CV 54V do 5A a pak treba 53.6V
trvale?
Jeste horsi je vybijeni, da se tam pocitat s vnitrnim odporem a jit niz,
nez na 49V jak to mam ted? Po odpojeni zateze samozrejme napeti o neco
vyskoci, takze tam jeste nejaka kapacita je, otazka je, jak velka. Pri
vetsim proudu to podle mne vypne az moc brzo. Navic to ted vypina vesmes
v noci, kdy je nejaky zakladni odber 2-3A, takze se to tak neprojevuje,
ale kdyz budu chtit tahat 20A narazove, tak to bude asi dost problem?
Az nasadim novou BMS s ESP32 kde nebudu limitovan pameti tolik jako u
ATTiny, udelam snad mereni a diagnostiku podstatne lepsi, ted to sleduju
v podstate jen obcas v textovem logu.