Koncept stolniho voltmetru - male mozkoboureni

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Březen 30 17:58:45 CEST 2023

Pokud to měření AC není potřeba nějak extra-super, udělal bych kombinaci
on-board triviálního měření, kde se prostě jen AC signál s pomocí C a R
posune do DC oblasti a pak přímo nasampluje tím 1 kS/s a pro případ
pozdějších náročnějších požadavků bych tam přidal nějakej konektor+místo
na rozšiřující modul.

PH