Re: Startovací kabely - návod z internetu...

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Březen 29 22:24:14 CEST 2023

Nová auta (se start-stop) mají extra kolík pro připojení startovací
baterky. Je to tak uvedeno přímo v návodu od výrobce. Tvrdí u toho, že
připojením přímo se rozpadne energetický management vozu. Také už není
mínus z baterky připojené rovnou ke kostře.

Neumím udělat odkaz na příslušnou stránku návodu, tak postup, jak se k
němu dostat:
Nejprve je potřeba si otevřít návod tady:
https://manual.skoda-auto.com/260/cs-CZ/Models
vyber si octavia, pak poslední modelový rok 2022/11, čechy/česky.
Pak možná bude fungovat odkaz:
https://digital-manual.skoda-auto.com/w/cs_CZ/show/ef00c3d5410165bdee7a30927109c5d4_11_cs_CZ?ct=ef00c3d5410165bdee7a30927109c5d4_11_cs_CZ#titled19443186e172969

Píšou tam:
Zprovoznění vozu pomocí 12V autobaterie jiného vozu

Připojení startovacích kabelů
     Vypněte zapalování.
     Připojte svorky startovacích kabelů podle pořadí v legendě.

1    pól vybité 12V autobaterie
2    pól pomocné 12V autobaterie
3    pól pomocné 12V autobaterie (nebo kostřicí bod)
4    Kostřicí bod vozu s vybitou 12V autobaterií

[tady je obrázek startovacího bodu na karoserii]

Startování motoru

 >   Nastartujte motor pomocného vozu a nechte ho běžet na volnoběh
(platí pro vůz se spalovacím motorem).
     Nebo:
 >   Zapněte elektrický pohon pomocného vozu (platí pro vůz s
elektrickým motorem).
 >   Nastartujte vůz s vybitou 12V autobaterií.
 >   Pokud motor vozu s vybitou 12V autobaterií do 10 s nenastartuje,
zkuste znovu startovat přibližně po 30 s.

Odpojení kabelů