Re: Startovací kabely - návod z internetu...

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Březen 29 21:54:46 CEST 2023

On Wed, 29 Mar 2023, AZe wrote:

> No to s tím vodíkem mne dostalo. To musel napsat nejaký zelenorudý fašista a superblb současně.
> Zásadně bych to připojil k baterii. Zatím jsem to nepotřeboval a už asi ani nebudu.
> aze

To muze byt navod z dob minulych. Treba v S100 byla baterka pod zadnim
sedadlem utopena v takove kovove vane. Baterka mela jednotlive clanky
se zatkami a kdyz se nabijela tak trochu plynovala.