OT: Android auto pro Android 9

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Březen 29 14:44:19 CEST 2023

Podělím se o výsledek snažení.  Mám telefon Huawei P20 s Androidem 9.
Kdysi jsem podle nějakého návodu spustil režim "Pro vývojáře" , který
umožńoval provoz tak, že se nemuselo vždycky potvrzovat, že se USB port
může použít pro něco jiného než nabíjení. Fungovalo to takto asi rok.
Teď , zřejmě po nějaké aktualizaci, se mi to pořád přepínalo do režimu
nabíjení, jakmile jsem to připojil k autu.  Půjčil jsem si od dcery telefon
taky Huawei Android 9 , kde ale to nastavení "Pro vývojáře" nebylo.
Kupodivu se to připojilo, nic to nechtělo.  Tak jsem režim "pro vývojáře"
taky na svém telefonu vypnul, ještě jsem odinstaloval a znovu nastavil
připojení přes Bluetooth a ono to funguje.  Vypadá to, že součástí nějakého
update SW telefonu byla změna funkcí v této oblasti a stalo se to v tom
režimu "Pro vývojáře"  nekompatibilní.  Žádné potvrzení o USB portu to teď
už nechce. Android Auto mám 9.2.631204, ale koukám, že web APKmirror ji už
nenabízí.
Doufám, že to bude fungovat i zítra, je to boj....

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

po 27. 3. 2023 v 21:09 odesílatel Zdeněk Aster <zdenek.aster na seznam.cz>