OT: Android auto pro Android 9

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Pondělí Březen 27 21:09:37 CEST 2023

No já už taky pořídil nový telefon. Můžu zkusit jestli to pojede na
starém, ale dost pochybuju,
měl jsem s tím už pak taky dost velký problém(ale já mám v autorádiu
firmware co jsem tam
nablešil z internetu tak jsem si uplně nedělal hlavu, že to je telefonem)
očividně tam možná dodělali něco co testuje verzi.....

Zdeněk Aster