Balancer

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Březen 29 13:16:32 CEST 2023

Ztrácí se tam výkon dU*I. Ale prpotože dU je vůči celému U malé, i
ztráta z toho plynoucí je procentuelně malá. Jen při prvním zapnutí,
kdyby byla baterie rozhozená, budou ztráty chvíli vyšší, pak už bude
balancer držet blízkost těch napětí.

A s trafem v té triviální vrrzi je to to samé, jen přes trafo. Jedině
když se opravdu bude transferu účastnit indukčnost, tedy kdyby to bylo
udělané třeba jako flybacky, nebo SEPICy, můžou se ztráty z dU eliminovat.

PH