<html>
  <head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
  </head>
  <body>
    Ztrácí se tam výkon dU*I. Ale prpotože dU je vůči celému U malé, i
    ztráta z toho plynoucí je procentuelně malá. Jen při prvním zapnutí,
    kdyby byla baterie rozhozená, budou ztráty chvíli vyšší, pak už bude
    balancer držet blízkost těch napětí.<br>
    <br>
    A s trafem v té triviální vrrzi je to to samé, jen přes trafo.
    Jedině když se opravdu bude transferu účastnit indukčnost, tedy
    kdyby to bylo udělané třeba jako flybacky, nebo SEPICy, můžou se
    ztráty z dU eliminovat.<br>
    <br>
    PH<br>
    <br>
    <div class="moz-cite-prefix">Dne 29.03.2023 v 8:23 Martin Záruba
      napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote type="cite"
      cite="mid:e9f816ab-388b-29de-5a39-d600658a3539@volny.cz">
      <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
      <p><font face="Arial">Souhlas a už jsem ji objednal. A děkuji V8m
          i AZE.</font></p>
      <p><font face="Arial">K druhé části Vaší odpovědi: Pokud tam ale
          nebude indukčnost, tak jak to může efektivně fungovat? Pokud
          připojím kond nabitý na větší napětí, než má článek,
          pochopitelně se do něj vybije a napětí se srovnají. Proud bude
          roven rozdílu napětí / odpor všeho, co je v cestě. Jenže na
          tom odporu se výkon rozdíl napětí * proud přemění na teplo.
          Nebo se mýlím?</font><br>
      </p>
      <pre class="moz-signature" cols="72">Martin Záruba</pre>
      <div class="moz-cite-prefix">Dne 29.3.2023 v 3:10 Jaroslav Lukeš
        napsal(a):<br>
      </div>
      <blockquote type="cite"
        cite="mid:f9b68c10-d069-6103-0f3e-ad6bcfa4cc19@wo.cz">
        <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html;
          charset=UTF-8">
        <div class="moz-cite-prefix">Vaše idea je zcela správná, ale
          proč se s tím prcat, když se to dělá. Očekávejte ale co se
          týče rozdílů napětí a tekoucích proudů platný ohmův zákon...<br>
          <br>
          Nicnémě ničemu nebrání tam těchto krabiček paralelně nasyslit
          víc a paralelně i ke stávajícímu.<br>
          <br>
          <br>
          <a class="moz-txt-link-freetext"
            href="https://www.aliexpress.com/item/1005003132170432.html"
            moz-do-not-send="true">https://www.aliexpress.com/item/1005003132170432.html</a><br>
          <br>
          Další varianta je se supercapem, kdy se místo přelévání náboje
          do cívky použije supercap nebo baterie kondů. Na baterii kondů
          se podle obrázků nemůžete spolehnout, protože se na to dělá
          párnohový šváb a pak z tohho je obyčejná kýblová brigáda.<br>
          <br>
          Uvědomil jsem si že nemusíte rozumět tomuto archaickému pojmu
          z elektroniky, jediný odkaz, který jsem našel je tento, ale
          jinak to vyšlo v 70 a přelomu 80/90 i v amáru<br>
          <a class="moz-txt-link-freetext"
            href="https://www.premierguitar.com/gear/behind-the-bucket-brigade"
            moz-do-not-send="true">https://www.premierguitar.com/gear/behind-the-bucket-brigade</a><br>
          <br>
          JL.<br>
          <br>
          <br>
          <br>
          Martin Záruba napsal(a):<br>
        </div>
        <blockquote type="cite"
          cite="mid:def57111-fe53-89e2-2ed0-ff5d755ec940@volny.cz">Zatím
          jen v teoretické rovině: Co si myslíte o tom, když by to byl
          toroid, který by měl 18 totožných vinutí, které by mosfety s
          co nejmenším vnitřním odporem prostě připojily na správně
          dlouhou dobu paralelně k jednotlivým článkům (ty jsou
          pochopitelně do<br>
        </blockquote>
      </blockquote>
    </blockquote>
  </body>
</html>