Balancer

Úterý Březen 28 21:25:10 CEST 2023

Ja provosuju baterku uz asi 10 mesicu, balancer nejaky mam ale zatim
predpokladam nema moc vliv, protoze jsem z duvodu male kapacity pameti
omezil funkci na trivialni algoritmus a balancovani jen asi do 5% z
planovane max 1A (PWM) (pripravuji novou verzi elektroniky)
Clanky stale sedi na par mV.
Dle ruznych zdroju to vypada, ze pokud jsou clanky kvalitni a vyrovnane,
balancovani v podstate nepotrebuji.
Nakonec cipove sady pro opravdu velke baterie v desitkach az stovkach Ah
maji balancovani dimenzovane treba na max 250mA Balancuje se asi v
pripade potreby vytrvale tak to zrejme staci.