STM32Cube

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Březen 27 20:59:51 CEST 2023

To je běžná vlastnost STM32F103C8 (včetně originálů od STM), že mají 128
KiB Flash.
I když podle datasheetu mají mít jen 64 KiB.
Ještě jsem neměl v ruce žádný STM32F103C8, kam by se nedal nahrát kód o
délce 128 KiB.

Nehodnotím teď spolehlivost. Třeba je ta vyšší část netestované nebo
nevím co. V misi na Mars bych to asi neposlal.
Ale protože třeba již vícekrát zmíněný Blackmagic Probe potřebuje kolem
100 KiB flash, tak ho rutinně a dlouhodobě
provozuju na procesorech s označením xxxC8. A to ve větším počtu kusů. A
zatím vždy bez kazu a jakéhokoli zaváhání.

Jsou různé projekty (třeba DFU bootloader), které automaticky u typů
xxxC8 i xxxCB hlásí stejně 128 KiB Flash.

PL