STM32Cube

Martin Blaha conf.hw na elektronek.cz
Pondělí Březen 27 20:45:59 CEST 2023

a to je právě dost problém, že tam není origo stm32, nakoupil jsem
několik blue pill cca před 5 lety a na všech byl stm32,
nebo aspoň dobrá kopie, co jsem koupil od čínanu následně nějakých pár
let potom, tak jsou na některých totální šmejdy
které hlásí místo 64kB rovnou 128kB a nejdou progranmovat z Cube IDE ale
pouze z STLINK Utility nástroje, kde právě hlásí
chybný údaj o paměti (čip označený jako STM32F103C8T6).

MB