hobby projekt el_kolo + el_sekacka + FVE :-)

Neděle Březen 26 20:38:21 CEST 2023

V baráku mám veškerá světla na 36V DC. Když jsem stavěl, dal jsem na
střechu jeden 100W CIS panel. Natahal jsem si domů baterku NiCd 12V
360Ah. K tomu měniče MPPT 70/12V a pak 12/36V. Svítil jsem s tím, dokud
jsem stavěl a nějakou dobu to šlo paralelně k síťovému zdroji, když jsme
už bydleli. Jenže když mi pak odešel měnič, už jsem neměl sílu ho
opravit a ta baterka v dílně překážela. Byl jsem rád, když si pro články
přijel pán, co doma provozuje ostrovní systém a těch baterek má celou
místnost.
Teď mám k tomu panelu připojené ledky, kterýma jsem svítil na rostlinky
zeleniny. Letos, až mi budou montovat FVE, půjde dolů i ten panel. Zatím
nevím, co s ním, ale dám ho na zahradní domek a snad se nějaké využití
najde. Možná na nějakou fontánku.

Anděl