Re: Převod na DC

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Březen 26 20:33:47 CEST 2023

Já si teda nedovedu představit, že by to nešlo udělat pořádně. Obzvlášť
ptoto, že vím co obnáší výroba nezanedbatelných množství H2+O2. Na
jejich výrobu by se muselo + a - objevit přímo v tý vodě a ještě by tou
vodou musel téct značnej proud. A pak je druhá věc, že při velké
proudové hustotě, která nastane na ňákým potopeným drátku, je účinnost
elektrolytické produkce plynů z DC a 50 Hz prakticky stejná.

PH