hobby projekt el_kolo + el_sekacka + FVE :-)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Březen 25 19:46:45 CET 2023

DC na takhle vysokém napětí bych si asi domů netahal.
S DC je přece jen trochu opruz při vypínání a zejména při případné
závadě/poruše/zkratu.
Zvlášť, kdyby bylo to DC dost tvrdé.

To už raději předělat ty spotřebiče na nízké napětí.
U většiny z nich by to asi šlo i celkem snadno. Samozřejmě ne třeba u
bojleru, varné desky, elektrické trouby atd.

PL