hobby projekt el_kolo + el_sekacka + FVE :-)

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Březen 26 09:17:39 CEST 2023

trochu jste me nakousnul, jestli to nevzit obracene, tedy dokoupit
hromadu baterek do vercajku, kdyz uz 8Ah mam. ale cena za 1Ah vychazi
lepe u tech kolo_baterek. hecht vercajk 2390/4=597kc/Ah a kolo_baterka
6280/13=483kc/Ah.
https://cz.hecht.cz/005040b-akumulator-li-ion-40v-4ah
https://www.evbike.cz/p/brasnova-baterie-13ah-36v
cyklo_baterka ma BMS a je i rychlonabijeci.
a u sekacky by bylo fajn makat bez prehazovani baterek.
k tomu systemu s vysokym DC souhlas, to radeji ne, bojim :-)
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín