A4988 protection

Sobota Březen 25 07:55:26 CET 2023

Vubec nejvic nejlepsi tam bude vrazit nejaky lepsi driver nez tenhle
uplne zastaraly, nejlevnejsi a parametry nejhorsi, co taky chctit za
40Kc i s dovozem a destickou...
Me se treba osvedcily Driver TB6600 (TB67S109AFTG) pro krokové motory 3A
47V | LaskaKit
<https://www.laskakit.cz/driver-tb6600--tb67s109aftg--pro-krokove-motory-3a-47v/>
i kdyz jak pisou, je tam jiny cip, ale fungujou dobre a chlazeni je
slusne dimenzovano. Koupil jsem je primo v CN, to vyjde jeste trochu
levneji.