STM32Cube

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Březen 23 16:00:44 CET 2023

S první části postu naprostý souhlas.
To s tím spravedlivým trestem je trefné a výstižné.

Ale s druhou částí nesouhlasím. Tedy s pliváním na Blue-pill.
Nakoupil jsem jich už mraky (dost velké desítky), některé běží v režimu
24/7 už hodně dlouho.
A problém jsem zatím nezaznamenal.
U jedné mi kdysi chcípl procesor, ale to přisuzuju tomu, že jsem (možná)
šmrncnul o piny nějakým vyšším napětím.
Ostatní ale drží a makaj jako o život.
(Píšu "u jedné" v ženském rodě, protože ji beru jako pilulku. A obecně
raději pracuji se ženskými, zvlášť když se jich mám dotýkat.)

PL