STM32Cube

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Březen 23 14:44:30 CET 2023

Podla mna je to zasluzeny trest za pouzivanie modernych klikadiel. Mozno
ten Keil je mensi moloch, ale v konecnom dosledku tipujem ze aj v nom bude
skrytych spusta zaujimavych prilezitosti na zaseknutie sa.

A vlastne ten skutocny trest este len pride, ked pan kolega Andel pride na
to, ze sa sice blikac da naklikat rychlo, ale potom mu ten Cube zacne byt
na pritaz a nebude vediet ako sa ho zbavit.

Plus bonus v podobe neznameho cinskeho patoka emulujuceho starozitny
STM32F1xx na tom BluePille, namiesto nejakeho mid-range Nuclea.

Ja viem, ze je pokrytecke byt takto skodoradostny bez toho aby som mal
alternativu. No, viem ponuknut len krv, drinu, slzy a pot, ak by mal
niekto zaujem.

wek