M1T 242A

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Březen 20 00:31:54 CET 2023

To je fakt asi hodne subjektivni - presne tenhle efekt toho "vystupovani
cislic" je to, co se mi na tom pri praci uplne nelibi - kouka se na to
dobre, to jo, ale pro mne to zhorsuje "rychlocitelnost". Mam obe verze, kdyz
potrebuju neco jednorazove zmerit, je jedno, kterou zapnu, kdyz na to chci
koukat pul hodiny v kuse, beru LEDkovou.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Jan Kuba
To: HW-news
Sent: Sunday, March 19, 2023 1:57 AM
Subject: Re: M1T 242A

Mám obě verze, tu 7-segment komplet v originálním polstrovaném zeleném
kufříku. Ale že by se četla lépe než ta s digitrony nesouhlasím.
Dejme tomu statický údaj, ale pokud se to trochu courá a poslední digit
cestuje , je mnohem lepší koukat na digitron. On "analogově" přeskakuje ze
vzdálenějších
numer na ty bližší a zase z5, podle toho, jak to co měřím courá. U toho
7-segment jen přeblikávají segmenty, není to ono.

Neobsahuje žádné viry.www.avast.com