M1T 242A

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Březen 19 01:57:12 CET 2023

Mám obě verze, tu 7-segment komplet v originálním polstrovaném zeleném
kufříku. Ale že by se četla lépe než ta s digitrony nesouhlasím.
Dejme tomu statický údaj, ale pokud se to trochu courá a poslední digit
cestuje , je mnohem lepší koukat na digitron. On "analogově" přeskakuje ze
vzdálenějších
numer na ty bližší a zase z5, podle toho, jak to co měřím courá. U toho
7-segment jen přeblikávají segmenty, není to ono.

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>